Tjejkväll

                         Gamal bild
                                         En bild från i vintras (?) på oss tjejer ♥ 
                      (jag tycker det är dags för en nyare och mer uppdaterad bild mina damer!)

Efter att ha suttit och pluggat x antal timmar igår gjorde jag mig klar och for till Piteå. Först en sväng till mamma för att lämna en påse med hemlisar och sen plockade jag upp Sanna och vi begav oss till Titti, där vi även hittade Ida. Vi hade tjejkväll (läs: myskväll). Såg "Another Cinderella Story", surrade, käkade snacks och drack alkoholfritt (!) för en gångs skull. Jag hoppas att ni hade lika trevligt som mig, det var alldeles för länge sen vi hittade på något alla fyra och jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång!

Jag begav mig hem rätt tidigt för att hinna vara med älsklingen en stund, lite ovanligt att han är hemma före mig. När jag väl kommer hem hittar jag Memil på soffan. Han hade slocknat.. Väcker han, pratar en liten stund och sen går vi och lägger oss. Helt slut båda två. Idag har vi varit och köpt lite grejer till min cykel så vi kan fixa däcket, handlat hem lite onyttigheter och ska mysa ner oss i soffan för att se film ikväll. Men först ska vi städa och bädda rent i sängen, ska se om det kan hjälpa min allergi på traven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0