Teori vs. Praktik

Idag var det dubbel-pass på LTU och sen en snabb träff med basgruppen för lite finslipning på vårat grupparbete. Väl hemma blev det en lång och varm dusch, lite middagslagning medan svärmor, E + dotter var här en snabbis. Hann inte mer än sätta mig och börja äta så ringde fröken T och meddelade att hon skulle kika förbi. Vi hade lite tjejsnack och sen åkte hon till sitt och jag gjorde mig klar för jobb. Väl på jobbet gick allt rätt snabbt, vi var lite väl snabba och var klara med våra uppgifter när det var 2 timmar kvar av kvällen och fick därför sluta tidigare så jag hann hem till Idol!

Har 1001 saker att göra imorrn, till största del hemstudier och besök på VFU-platsen och eventuellt ett hemligt besök! Jag borde därför rent teoretiskt gå och lägga mig, men jag är för rastlös för att kunna utföra det i praktiken för tillfället.. Väntar på att Memil ska ringa och säga godnatt dessutom. Dagens mysigaste samtal får man ju inte missa för allt i världen!

Ajja, min rastlöshet blir la inte bättre av att sitta här. Har redan kollat bloggar, facebook, mailen, aftonbladet, youtube osv osv.. Tänkte försöka varva ner till lite Sex and the City innan det är dags att stänga ögonen för dagen.

                                     
                                                        En helt vanlig dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0