Så det kan gå!

Jag for och plockade upp Sofia strax före 8 imorse, vi begav oss till LTU för att kopiera lite grejer. Nästan 2 timmar senare var vi klara (puh!) och styrde bilen mot Storheden. Idag har jag handlat vill jag lova, började lite försiktigt med ett par gardiner (jätte mysiga höstgardiner, bild kommer senare). Sen ville Sofia ha smakråd på en lampa på EM. Jag vet inte vad som hände, men det var JAG som kom ut med en lampa i famnen. Haha, så det kan gå. Uppkäftigt må hända, men oj vilket fynd jag gjorde! Vi rullade vidare på lite olika affärer och sedan bar det av in till stan. Inne på Gina hittade jag två tröjor som jag adopterade. Avslutade min shopping-dag med att köpa insyns-skydds-film (eller vad heter det egentligen..?) att ha på fönstret ovanför ytterdörren.

                         

Vi har verkligen varit effektiva idag! Det var dock riktigt skönt att komma hem. Jag var helt slut, slängde i mig lite mat, pratade med mamma en snabbis och dog därefter på soffan. Nu sitter jag och dunkar musik och försöker vakna till liv så jag ska orka ta tag i dagens hemstudier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0