Hjärnspöken..?

När klockan ringde imorse blev jag överlycklig, i ungefär 3 sekunder. Jag var nämligen helt övertygad om att det var fredag, men sen kom jag på att det bara är torsdag.. En stor anledning till min övertygelse är att Memil kommer hem inatt. Han har inte kommit hem en torsdag på.. ja.. jag vet inte hur länge. Ett annat alternativ är att jag helt enkelt har hjärnspöken. Jag tror att Alice har smittat mig, haha.

Det är vecka två av tre på praktiken, det har varit jätte kul men samtidigt lite jobbigt till och från. Många barn med olika personligheter, nya arbetssätt, lärare med olika ledarstilar och massa nya intryck. Det som är mest positivt med den här praktiken än så länge, är att nu har jag nästan bestämt mig för hur jag ska lägga upp min fortsatta utbildning. Har varit i valet och kvalet om att fördjupa mig ordentligt i två inriktningar alternativt lära mig lite om mycket och nu har jag mer eller mindre bestämt hur jag vill göra! Det mina vänner, är en stor lättnad!

I eftermiddags var jag hel död. Man vet att man är övertrött när man somnar sittandes, trots att man tittar på ett program som man anser är sjukt intressant.. men men, har kroppen bestämt sig för att sova finns det inget som hindrar den.

Måste bara påpeka att imorse var jag tvungen att skrapa rutorna på bilen för andra gången den här veckan, nu är hösten och vintern på väg, tyvärr. Kyla, snö och mörker, tacka vet jag sommar och sol! 

                                        
                                     
                                                    Underbara sommar, kom tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0