Helt slut

Igår hade jag, M och S mys-middag på Baan Thai. Riktigt god mat och trevligt sällskap. Tjejsnack på hög nivå! Jag hann hem för att se större delen av Idol och ungefär 1 timme senare klev Memil in genom dörren, då var det tack och godnatt. Jag var helt slut.

Memil har kulissbygge med militären idag sen 09.00. Planen var att vi skulle följas åt och sen skulle jag fara och hälsa på lite folk tills han var klar, men jag är så jäkla trött och har ont i halsen så planen ändrades. Han skulle ha tagit bussen imorse, så jag kunde ta bilen för att bara vara med på middagen militären ska ha sen MEN Memil ställde sin klocka fel! Tur i oturen vaknade jag strax före åtta och väckte han. Nu har han tagit bilen och jag får åka buss.. Försöker samla krafter för att göra mig klar och bege mig till bussen.. Segt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0