Nu har jag rätt att klaga!

                      
                                       
                                                        Toksnygga i 3D-glasögon, haha

En helt underbar helg är över, tyvärr.. Fredagen blev massa mys som sagt. Idol. Ny städat. Och bäst av allt: Memil kom hem ♥

Lördagen blev till och med bättre än jag någonsin hade kunnat ana! Vi började med bowling och övergick sedan till fika på stan med hela gänget. Efter att jag och Memil hade skjutsat hem hans mormor for vi och hälsade på en kompis till honom innan vi drog vidare till vår romantiska middag för två. Det var fantastiskt gott, jag käkade fyra små rätter och Memil käkade en lyxig oxfilépizza. När vi var mätta och belåtna tog vi en liten promenad till affären för att köpa lite bio-mys och därefter mötte vi upp grabbarna för Resident Evil 4, i 3D. Det var riktigt läckert med 3D, har aldrig sett det förut och nog såg man skillnad alltid! Som vanligt när filmen är slut måste man ju stanna och diskutera diverse scener och händelser i filmen, men sen for vi och hälsade på J, M och lilla S innan vi satte oss i bilen för att brumma tillbaka till Luleå.

Jag längtar redan till nästa helg.. På söndag får jag äntligen ha sovmorgon igen! Som vanligt är hela helgen fullbokad.. men ändå skönt med sovmorgon då det inte blir så mycket av det nu eftersom att praktiken har startat. Det var första dagen idag och det blev minsann en lång dag. Imorrn ska vi ut på Ormberget för promenad och lite matsäckska vi minsann ha med oss. Har för mig att vi ska gå närmare 7,2km? Då behöver man inte oroa sig för att motionera när man kommer hem iaf, två flugor i en smäll!

Btw, jag har ju röstat i helgen också! Första gången i mitt liv som jag röstar och jag är glad att jag gjorde det. Fastän valet gick som det gick och det verkar som att ingen egentligen kan säga att han/hon är nöjd med resultatet så har jag iaf tagit mitt ansvar och röstat.
Nu har jag rätt att klaga på det samhället vi lever i, HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0