Alice och Elvis

Den här dagen har verkligen varit fullspäckad, dock inte med det jag hade planerat men så kan det bli ibland. E och hennes son A kom förbi imorse och var här nån timme. Så himla kul att träffas igen, vi har nämligen inte träffats på snart 1 år. A var ett riktigt charmtroll och jag blev nog lite kär. Strax efter att dom farit kom V och F förbi för att lämna lite kattgrejer åt Elvis. Dom hann inte ens fara innan fröken S ringde och det var dags att bege sig mot VFUn för ett besök, men innan vi drog dit for vi in en snabbis på Willys. Efter besöket drog vi på stan där jag äntligen fyndade två set underkläder i rätt storlek. Ett svart och ett vitt. Efter vi hade gått omkring och började bli less på stan drog vi och solade. Sen var det bara hem och packa in Elvis och hans grejer i bilen för att skjutsa han till svärmor

Nu har jag efter många svängar tagit mig hem, duschat, hängt tvätt och ätit middag. Min kväll kommer bestå av mys med Alice och Idol. Hade tänkt hinna plugga idag, men jag skjuter på det till imorrn.. Det kommer nog bli tomt utan Elvis, även kallad "lill-krigarn", han har ju bott här i drygt 2 veckor och tillslut blev dom två katterna kompisar. Det har busats för fulla muggar, vi har ätit glass, gurka och vindruvor, myst i sängen och soffan.. Han är så otroligt söt och underbar, men tyvärr satte min allergi stopp för att han skulle kunna bo här..
 

                         
                                            1.                                     2.                                           3.

1.
 Elvis och Alice slickar sig om munnen efter att ha fått smaka glass
2. Bus för fulla muggar
3. Nos, kel och lite kärlek


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, så himla söta dom är ihop :)

2010-09-16 @ 22:08:09
URL: http://www.nattstad.se/Born%20to%20Lead

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0