... vill inte...

Hade skrivit ett inlägg, men så kom jag på att jag vill inte dela med mig av de tankarna och funderingarna som jag har, istället får ni en tråkig uppdatering som inte säger speciellt mycket!

Var på skolan idag, hade lektion och pratade sedan med läraren och fick lite tips på idéer till min uppsats. Har också pratat med mekanikern idag, det blev ett missförstånd mellan oss så bilen har varit klar ända sen fredagkväll så jag ska flörta med svärmor och se om hon kan skjutsa dit mig imorrn så jag får hämta hem bilskrället.

Förhoppningsvis hinner vi byta till vinterdäck på lördag innan folket kommer för att ha lite party i vårt enkla hem.

Visste ni att... getingar gillar korv?


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack för tipset Emma... det lutar nog åt den "billiga" fast i svart :)Känns ju som att man inte har råd att lägga ner en förmögenhet på klänning som fattig student ;) Vad ska du ha för klänning?

2010-10-22 @ 10:59:32
URL: http://annalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0