Slushen står på frysning


Mysig höstmorgon innan snön kom..


I
går blev jag bjuden på middag hos fröken S, det följdes självklart av det obligatoriska tjejsnacket! Idag har jag bland annat skrivit en uppsats och gjort slush. Slushen står på frysning, ska snart kolla om den frysit nog för att jag ska kunna ta mig ett glas till fredagsmyset med Memil och Idol.


Har fått prisuppgift på bilen, den borde vara klar vilken dag som helst. Dock så blev det dubbelt så dyrt mot för vad vi hade räknat med då det inte var avgassystemet som vi trodde, utan det var bland annat kamremmen som knappt hade några kuggar kvar plus en bult som hade lossnat, hål i förgasargummit och nå hjullager på en broms som behövde bytas. Längtar tills vi får hämta tillbaka bilen så vi kan fara och byta till vinterdäck, det kan ju behövas eftersom att det har snöat och även om snön inte är här för att stanna denna gång så vet vi alla att den kommer förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0