Muffins och mekaniker

Igår bakde jag muffins med daimkulor. Oj va goda dom blev!
Muffinsformarna är jätte söta med prinsessor och pirater på.

Inatt har jag sovit 12 timmar! Jag gick och la mig 20.50 och vaknade 9.00 imorse, behövde verkligen ta igen lite sömn och ladda batterierna. Idag har jag varit och lämnat bilen hos en mekaniker, bara vänta på en prisuppgift på hur mycket det kommer kosta.. Tråkigt att lägga pengar på det, men bilen är rätt viktig. Jag har alltid klarat mig bra utan bil tidigare, men nu när vi ändå har en bil vill man kunna använda den. Måste erkänna att man blir rätt bortskämd med att ha bil, kunna fara iväg när och var man vill!

Ikväll är det jobb som gäller för min del, var ett tag sen jag jobbade nu så det ska bli trevligt att träffa arbetskompisarna igen! Därefter är det raka vägen hem, ringa Memil och sedan gå och sova. Imorrn är det uppsatsskrivande som gäller hela dagen. Lämnade in första uppsatsen idag av tre. Redovisade första redovisningen av två igår. Sakta men säkert så avverkas saker från "att-göra-listan"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0