Kan det finnas en anledning?

Nu har jag skrivit klart alla uppsatser (läs: 4 stycken). En är redan inlämnad och betygsatt av läraren. Bland resterande 3 är det en som är helt klar och två som ska få en liten finslipning på måndag. När det kommer till redovisningarna är en av två avklarade, den andra har jag på måndag. Ska bli så skönt när jag har haft redovisningen och skickat in resterande uppsatser. Då är det jobb som gäller måndag- och tisdagkväll och sedan drar jag på IKEA med tjejerna på onsdag. Det är min belöning för en effektiv start på veckan!

Eftersom att jag var tvungen att fara och hämta hem bilen mitt i allt pluggande plus att min telefon gått varm hela dagen så lyckades jag ändå få ihop sista uppsatsen innan Memil kommer hem. Han borde kliva in i dörren vilken minut som helst (lycka). När han kommer blir det Idol och sen godnatt, imorrn drar vi till Boden för att byta till vinterdäck på bilskrället och sen hem för att ha lite party! Kan det finnas en anledning till att vi har party i helgen..? Maybe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0