Ingen är gladare än jag för det ♥

Sitter här med musik och en ansiktsmask, har snott datorn från Memil en snabbis! Ska strax hoppa i duschen och sedan äta middag innan det blir att slappa i soffan resten av kvällen. Har varit riktigt effektiv idag, gått igenom massa påsar från datarummet, sorterat in i pärmar, städat nere hallen och tvättat upp alla vantar, mössor och halsdukar som fanns där nere för att minimera risken för spindelinvasion, haha.

Det blev ingen slush för mig i fredags, istället blev det saft á la smultron-, kiwi- och jordgubbssmak, mums. Vi gjorde kväll direkt efter Idol, jag orkar inte ens vara vaken för att se resultatet, kanske för att man inte är nog insatt i Idol än så länge? Älsklingen kom med goda nyheter i helgen också, det är inte någon helgtjänst nästa helg och ingen är gladare än jag för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0