"fia med hutt"

 

Det är helt galet va fort tiden går nu, dagarna bara rullar förbi. Helgen är över och snart har halva den här dagen passerat. Igår hade jag redovisning och sen jobbade jag på kvällen. Idag har jag egentligen bara hunnit handla och duscha. Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan göra i ordning lite käk innan det är dags att cykla till jobbet igen. Imorrn bär det av på äventyr med tjejerna, oj va kul vi ska ha!

I helgen for vi till Boden och bytte till vinterdäck, lite väl i sista sekund men vi hann i alla fall innan det blev alltför halkigt på vägarna. På kvällen hade vi party, det fanns en liten tanke bakom våran fest men det är inget som jag vill nämna här. Inte än i alla fall. Grabbarna kom först och sen tittade även Sofia och gänget förbi. Jag och grabbarna begav oss ut på krogen där vi dansade så pass att jag hade en fantastisk träningsvärk i mina lår när jag vaknade i söndags! Vi hade grymt sällskap och underbart kul. Roligast var nog ”fia med hutt”, dvs vuxenversionen av ”fia med knuff” och det mest romantiska och minnesvärda var sista dansen med Memil ute på krogen ♥

 

"fia med hutt"
Snyggaste banden i stan ;)
Alice var helt utslagen dagen efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0