Dunderförkylning

                                    

Jag har åkt på en dunderförkylning. Började kännas lite under fredagskvällen, men det var inte så farligt. När jag vaknade på lördag hade förkylningen blommat ut ordentligt.. Det börjar kännas bättre. Snuvan, ont i halsen och hostan avlöser varandra, men i mitt fall brukar det vara ett tecken på att jag är på bättringsvägen. Det jobbigaste just nu är att det känns som att mina bihålor ska sprängas varje gång jag snyter mig och när jag hostar känns det som att jag ska hosta upp lungorna. Längtar efter helg med andra ord, då blir det mys och vila!

Det är sista veckan på praktiken nu. När praktiken är slut har vi två redovisningar plus tre uppsatser. Känner hur stressen sakta men säkert börjar byggas upp för att hinna med allt. Har försökt göra lite förarbete genom att plocka ut relevant fakta ur litteraturen, så en liten bit på vägen har jag kommit. I slutändan kommer jag hinna, av någon underlig anledning funkar jag rätt bra under stress ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0