Maskerad

Jag hade en riktigt trevlig födelsedag igår. Kvällen bestod av kärlek, vänner, alkohol, GH, Sanning eller Konsekvens och utgång, det var en kombination av födelsedag-/inflyttningsmaskerad. Eftersom att jag inte kan beskriva kvällen i ord lägger jag upp lite bilder istället. 

                                  Moi á la French Maid  Tomas á la Tingeling & Memil á la Tempelriddare  Sylvia á la Djävulsängel & David á la Ganster (?)
                                  Kalle á la Pizzabagare  Love you   Gabriella á la Cowgirl
                              Present   
Fick massa presenter: en inneväxt, ett drinkspel, Sanning eller Konsekvens (Elaka versionen) och en uteväxt.
Tack alla som medverkade till att göra det till en rolig kväll!
Jag hoppas att ni andra hade minst lika roligt som jag!

Just nu smyger sig baksmällan på sakta men säkert, blir en tidig kväll då min praktik börjar imorgon. Jag ser fram emot praktiken jätte mycket, för jag vet hur kul det är att komma ut och testa på lärarrollen in real life, samtidigt som jag inte riktigt känner att jag har tid att ha praktik eftersom att vi har tenta endast ett fåtal dagar efter praktiken. Det känns som att det kommer bli några tuffa veckor fram tills tentan är gjord, sen hinner jag bara pusta ut några dagar innan jag börjar sommarjobba.

Hade verkligen velat ha Memil hemma, det blir så intensiva dagar då han väl kommer hem.  Dock har han varit hemma ända sen onsdagnatt den här gången, trots detta har vi haft extremt fullbokade dagar som har gjort att vi har hunnit massa ärenden. Men jag vill ha han hemma mer, bara kunna krypa upp och luta huvudet mot hans axel.. krama om han.. se en film.. ha någon att äta måltider med.. gå och lägga sig tillsammans.. Det jag längtar efter är en vardag, men nu är det inte länge kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0