Lägenheten

Nu är praktiken slut för den här gången, jag och Sofia gav en egengjord "bordsgrupp" till VFU-läraren med 3 olika blommor, en fjäril och ett personligt ordspråk som kylskåpsmagnet på. Jag tror att hon uppskattade det! Praktiken har varit jätte roligt, barnen är ju så underbara.. Jag har lärt mig otroligt mycket, mycket mer än vad jag hade kunnat drömma om. Men nu känns det på sätt och vis rätt skönt att få helg, just på grund av att det är så himla mycket med skolan innan sommarjobbet drar igång. 

Jag lovade igår att visa bilder på hur lägenheten ser ut nu, det mesta är klart skulle jag vilja påstå. Det är så klart lite små saker som ska fixas, bland annat måste jag gå igenom vilka dekorationer/mysfaktorer som ska vara i lägenheten och på vilka ställen osv. Så tillsvidare har jag satt fram det som vi hade tillgängligt i lägenheten, ides helt enkelt inte börja gå igenom kartongerna som fortfarande finns kvar i förrådet..

                                                              Sovrum
                                   

                                        Kök, matplatsen      Kontor, min plugghörna
                                     

                                                         Vardagsrum
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0