IKEA

Igår var vi på IKEA! Det var på tiden! Senast jag var där var när jag flyttade in i min gamla lägenhet i Piteå.. vilket var x antal år sedan. Jag, Memil och Sofia rullade iväg och hade hur trevligt som helst, iallafall i mina ögon! Dock tror jag att Memil var rätt less mot slutet, haha. Stackare. Vi köpte iallafall allt vi skulle, trodde vi. När vi kom hem och började packa ur bilen märkte vi att vi hade glömt köpa den lilla hyllan som ska vara här i uppe-hallen.. Typiskt, men inte så mycket att göra åt. Min besvikelse blev dock stor, så Memil och jag kom fram till att vi beställer den över nätet istället! Allting går att lösa. 

                                       Mot IKEA
                                                          På väg mot IKEA!

                                      
                                            Ingen var lyckligare än jag när vi kom fram!

                             
                                     Vi fick pussla rätt ordentligt för att få in allt i bilen.

Idag ska vi sätta ihop möblerna, 2 byråer och mitt skrivbord. Sätta upp tavlor och hyllor på väggen och göra mys här inför morgondagens inflyttnings-/födelsedags maskerad! Vi måste iväg på systemet och jag måste köpa ett par strumpbyxor för att fullborda morgondagens utstyrsel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0