I-landsproblem..

Jag har problem. Jag vet inte vilka tavlor jag ska hänga vars! Jag hade bestämt mig tidigare, men nu när det väl kommer till kritan så blir jag osäker.. Djurtavlorna ovanför soffan eller tvn? Buddatavlorna ovanför sängen eller ovanför kommande byrå? Funderar tillochmed på om jag skulle ha bytt så att Budda hamnar i tvrummet och djuren i sovrummet? Jag behöver råd och vägledning, haha! En tavla har jag iallafall lyckats hänga upp, Memils Hälgetavla fick plats i köket.

H
elgen har varit helt underbar. Memil kom hem i fredags, vanlig tid för en gångs skull. Vi hade lite fredagsmys innan vi gick och la oss. Lördag spenderade vi på vårmässan efter att vi äntligen satt upp dvd-vitrinskåpen, fick färsk ananas av Maria, mums! Jag och Memil såg även den sista minuten av Simon och Thomas framträdande, det enda jag hörde var ungefär
"så nu hoppas vi att alla far hem och målar turkost! Tack för oss!". Undra om det var någon ur publiken som faktiskt gjorde det..? Iallafall så for vi och handlade, lagade mat tillsammans och firade David som fyllde år. Idag har vi hunnit flytta bort baren, både plocka isär och sedan sätta upp stora hyllan i tvrummet och nu lider jag av mycket svåra tavelproblem..
I-landsproblem, I know.. 

Sen älsklingen for har jag städat, eller snarare plockat ihop och jag håller väl mer eller mindre fortfarande på. Tråkigt, men nödvändigt. Min plan är att plocka ihop så pass att jag bara behöver dammsuga och skura imorrn. Imorrn måste jag dessutom fortsätta på min bokrecension, så det blir hemstudier x antal timmar då!

                                                   Aliiice
                                                  Alice har hjälpt mig att städa idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0