Full rulle

I veckan har det varit dåligt med uppdatering här känner jag. Just nu är det så himla stressigt och så mycket att göra.. Imorrn är iallafall sista dagen på praktiken, både skönt och tråkigt. Memil har helgtjänst, vilket är tur i oturen.. för självklart vill jag att han ska komma hem, men samtidigt så behöver jag verkligen den här helgen för att plugga. På måndag är det muntlig redovisning av valfri VFU-uppgift, onsdag är det tenta och senast torsdag ska vi skriftligt lämna in VFU-uppgifterna och en essä om barns tv-vanor baserat på fakta, egna tankar och barnens svar från intervjun som vi gjort under praktiken. Därefter har jag ett par lugna dagar för att sedan börja jobba på måndag. Full rulle med andra ord..

När Memil var hemma förra helgen gjorde vi klart i lägenheten, satte upp de sista hyllorna och tavlorna. Jag har självklart fotat detta, men har inte haft ork eller tid att lägga upp bilderna. Jag tror att jag satsar på att lägga upp dem imorrn eller så. För att påminna er, tänkte jag visa några bilder på hur det såg ut när vi precis flyttat in och så gott som ingenting var uppackat och klart: 

                                                               Sovrum
                                   Sovrummet mot vardagsrummet    Sovrum

                                    Kök, matdelen         Kontor, min "plugghörna"
                                       Matplatsen i köket  Kontor 

                                                          Vardagsrum
                                   Vardagsrum  Vardagsrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0