Cykeltur!

Det finns en sak som gör mig irriterad. Den saken har hänt i veckan och då hoppas jag att ni inser att det bara är tisdag idag..? Alltså, inte den bästa starten på veckan. Tänker inte säga vad som har hänt för jag vill inte hänga ut någon, men jag måste ändå få avreagera mig. Det inte är första gången det händer. Jag menar, en gång är ingen gång.. men man kan inte ta att det händer om och om igen.

Idag har jag iallafall varit på LTU och sedan cyklade jag och Sofia hem. Jag fick i mig lite lunch och började plugga. Mitt i pluggandet tappade jag koncentrationen och bestämde mig för att fara på en cykeltur! Yay! Nu känns det som att sommaren är här, äntligen kan jag sätta mig på cykeln, med musik i öronen och bara känna friheten av vinden som susar förbi medan fötterna trampar i sin egen takt! Lycka på hög nivå! När jag väl kom hem tog jag en dusch och fortsatte pluggandet och vad händer? Jo, jag somnar.. bra Emma.. Nu är det bara ta tag i de sista sidorna och hoppas på att kunna somna i tid ikväll.
Imorrn är en viktig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0