18 maj 2010

Memil ringde precis. Han påminde mig om att vi firar 3,5 år idag! Galet va fort tiden går när man har roligt. Tänk, efter 3,5 år tillsammans hinner man gå igenom mer än vad man tror, både upp och ner gångar, men så länge man klarar av saker tillsammans så fortsätter man att vara stark. Jag har en sådan otrolig kärlek till Memil, den växer starkare för var dag som går. Jag uppskattar, respekterar och älskar Emil av hela mitt hjärta. Jag anser att jag är lyckligast i hela världen, bara för att jag har honom ♥

                           
                           
                           
                           
                           
                                              Tiden går fort när man har roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0