150 till 12

JAA! Nu har jag äntligen sammanfattat 150 sidor till ynka 12! Ska ta min huvudvärk och lägga mig på soffan och se Bridget Jones 2, såg första filmen igår, för nu beöhver jag en feel-good-film innan det är dags att erövra sängen.

Imorrn är det eximinationsredovisning. Inte speciellt taggad, men skönt när det är klart för då är det en sak mindre att tänka på och dessutom är det inte många timmar kvar tills Memil kommer då heller! Han borde komma i samband med att jag går och lägger mig, vilket innebär att jag kommer sitta uppe och vänta på honom oavsett om han kommer 00.30 som beräknat eller om han kommer senare!

På torsdag smäller det, min underbara idé och förslaget som jag la fram åt Memil igår gick igenom och INGEN är lyckligare än jag! Allt handlar om hur man lägger fram saker och ting, är det inte så?

Nåja, jag ids inte skriva mer nu, har skrivit exakt 6209 ord i min sammanfattning så jag är lite lätt less..

                                    
                                           Intar soffläge med Alice resten av kvällen

Kommentarer
Postat av: Emma

Då kan vi inte komma. En nära vän fyllde 20 år i veckan så ska fira henne under lördagen. Men jag hoppas ni får en trevlig kväll! :)

2010-05-11 @ 23:05:12
URL: http://emmakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0