Vad är det värsta som kan hända?

Jag har kommit fram till mitt nya motto här i livet. Mitt nya motto handlar om utmaningar, utmaningar som stärker mitt självförtroende. Sen jag flyttade till Luleå har jag utmanat mig själv på flera saker jag aldrig trodde jag skulle göra, saker som jag tidigare tyckt har varit jätte jobbiga. Jag har börjat köra i centrala stan, jag ringer kundservice utan att tycka att det är bland det jobbigaste som finns, bara för att nämna några saker. Den senaste utmaningen jag gav mig själv hände i helgen. Jag sjöng till GH trots att det var folk i rummet och fick tillochmed komplimanger!

Jag tänker fortsätta att utmana mig själv och hoppas att ni där ute också gör det! Utmaningar stärker en så otroligt mycket, måste erkänna att det känns som att man växer som människa!
Vad är det värsta som kan hända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0