Tigi

Har varit på stan med Sofia idag, mycket trevligt. Har äntligen köpt Tigi hårprodukterna som jag så länge varit ute efter, när jag väl kom hem och hade burit upp alla mina inköp från dagen la jag mig i ett varm bad med en bok och sedan tvättade jag håret med det nya schampot och balsamet, underbart gott luktar det! Mums!

Älsklingen ringde idag igen, igår ringde han för att han hade varit tvungen att avbryta övningen pga ryggen, idag fick han veta att han har en inflammation i den.. Blir en lugn helg, vilket är väldigt välkommet. Har inte träffats på drygt 2 veckor varav vi inte pratat alls 4½ dagar av dessa. Saknaden är stor, men jag står ut för att kärleken är så underbar att den borde inte få existera ♥


Jag måste få säga att jag tycker det är kasst, jätte tråkigt och på snudden till dålig stil. Jag förstår situationen, samtidigt som jag nästan kokar av ilska. Det finns inte många tillfällen som det ser ut nu, för det är jämt så mycket med allt annat både här och där, men va fan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0