Tandvärk i magen?

Åh nej, åh nej, åh nej!!
D
et verkar börja om?! Idag är jag rädd för att äta. Sen i söndags har jag haft ont i magen så fort jag ätit något, jag skulle beskriva det som "tandvärk i magen". Det var precis så problemen med magen började när jag var sjukskriven.. Jag ORKAR INTE ha det som jag hade det. Jag är extra rädd för att äta idag bara för att jag inte har tid att ha ont i magen, idag kan jag inte ligga hemma och sträcka på mig, vilket är det enda som hjälper tillfälligt. Idag har vi film-redovisningar på LTU, 13.00 - 16.15. Nu är min stora fråga, ska jag äta och riskera att få ont i magen eller ska jag låta bli och vänta med att äta tills jag kommer hem? Jag lär ju vara skit hungrig.. står jag ut med det? Vad är bättre - vara hungrig eller ha ont i magen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0