Sol

Just nu skiner solen så mycket att det glittrar i snön. Det är så himla vackert väder ute! Fast jag måste erkänna att jag längtar som bara den tills snön är borta och gräset är grönt, fåglarna kvittrar och solen skiner så man kan gå och sätta sig på balkongen och bara njuta av livet.

Istället för att vara ute i det vackra vädret sitter jag inne och pluggar.. Jag håller på att renskriva och klippa ihop mitt argmuneterande tal på 4 minuter (!) som jag ska hålla på torsdag.. Har redan en stor klump i magen, vill inte alls hålla nå jävla tal, men men.. Man får inte alltid som man vill, så det är nog bara bita ihop och göra det bästa av situationen..?

                                         Midsommar natt 2009
                                                    Sörbyn - Midsommar natt 2009

Jag har kommit fram till att man måste vakta sin tunga JÄVLIGT noga. Man ska passa sig för vad man säger till vem. Man vet aldrig hur det kan sluta, lika bra att hålla sig positiv till allt och alla. Man kanske inte alltid har en positiv inställning till en del människor eller vissa situationer, men det är bara att hålla det för sig själv. För vissa saker vill man inte att folk ska sprida vidare. Hur vet man EGENTLIGEN vem man kan lita på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIG kan man lita på :)

2010-03-22 @ 10:29:28
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Fredrik Larsson

Det vet man inte, och man vill inte chansa heller. Man litar på olika människor olika mycket, vissa mer andra mindre. Sen vem som passar in vars är en annan historia. Sen så får man inte tillit av någon, man förtjänar den.



Du vet ju vars jag har dig, osv :) Allt tar sin tid att byggas upp, vissa har haft år på sig ;p

2010-03-22 @ 12:42:37
URL: http://www.hayvosh.net
Postat av: Em

Ibland förvånar du mig med dina uttryck herr Larsson :P

Väldigt bra sagt måste jag erkänna!

2010-03-23 @ 22:34:45
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0