Slutet gott, allting gott

Ännu en helg som har passerat. Helgen har varit jätte skön. Memil kom hem med taxi i fredags, lite skönt att slippa åka och hämta han på flygplatsen måste jag erkänna. I lördags var vi på stan och gjorde lite ärenden. När vi sen kom hem lagade vi hemmagjord pyttipanna tillsammans och senare under kvällen kom Sanna och gänget förbi en snabbis. Vi spelade lite GH och drack lite innan de drog vidare och jag och Memil la oss i soffan och tittade på tv innan sängen.. Imorse tog vi lite "sovmorgon", käkade och satte upp en gardinstång i sovrummet. När taxin kom sa vi hej då och sen märkte jag att hans börs var kvar i lägenheten.. Haha, jag som hade tänkt att det var skönt att slippa köra nånstans idag fick tänka om och snabbt som blixten fara och möta taxin för att lämna börsen.
Slutet gott, allting gott
iallafall.


                               
                                          Jag är så lycklig som har dig

Ibland blir det bara för mycket. Jag tror att alla har varit med om situationer då många små saker hopar sig och blir till en enda stor röra då man känner att man inte orkar mer? Så blev det för mig i fredags.. Det är egentligen inga allvarliga saker, men massa små saker som att det är mycket med skolan, planer som inte blir av, kroppen lägger av och man orkar helt enkelt inte mer. Som tur är har jag iallafall Memil som kom hem vid precis rätt tidpunkt och lyste upp min tillvaro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh dom är allt bra att ha ibland :)

Nästa helg bli lång eldigt :D Yey, påsklov!

2010-03-22 @ 10:28:55
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0