Lyx

Vilken helg. Det är allt jag tänker säga!

Idag har jag haft hemstudier, eller.. dagen började med att jag och Memil drog på Kvantum och handlade. Skönt att ha det bortgjort! Han släppte av mig och varorna innan han drog vidare till Boden för att agera flyttgubbe och jag packade upp maten och gick sedan och mötte en klasskompis som behövde låna "Isjungfrun", otroligt dålig berättelse om ni frågar mig. Efter att jag kommit hem och fått lite mat i magen satte jag igång, har läst massor idag. 2 rapporter, 4 sagor och några kapitel/sidor i 3 andra böcker. Som ni kanske kan räkna ut är det kursintro imorrn. Kommer sitta på lektion från 8.15 - 14.30. Lång dag, men ändå skönt att göra bort det från morgonen. Jag hinner hem för att se Ghost Wisperer och mysa med Memil!

Känns otroligt lugnande att ha han hemma i veckan, tänk.. alla vardagssysslor som alla andra har med sina sambos får vi också ha i veckan. Lyx på hög nivå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0