Kidnappad!

Tjejerna kom och kidnappade mig till Piteå för utgång på Challenge i lördags. Jag hade hur trevligt som helst, träffade några bekanta ansikten och det var så jäkla underbart att träffa mina flickor igen! Jag är förvånad över att jag inte alls var speciellt bakis igår, bara trött och hungrig som fan när jag kom väl tog mig hem.

Idag har jag varit på LTU och skrivit en liten uppsats med tvärgruppen och just nu håller jag på att baka bullar. Degen står på jäsning och borde vara klar alldeles strax, då blir det bullbakning på riktigt. Den enda gången jag har gjort bullar tidigare var när vi hade hemkunskap på högstadiet, då satte jag i jästen för tidigt så mina bullar jäste aldrig och slutresultatet blev stenbumlingar. Haha, jag hoppas på bättre lycka denna gång! 

Jag har inte pratat med älsklingen sen torsdagkväll.. Men nu är det inte länge kvar till onsdag, jag väntar med spänning på att han ska ringa och berätta om veckan och jag har jätte mycket som jag vill och ska berätta för honom också.. Saknar han och hans röst jätte mycket.. 
Den som väntar på nå gott..?

                                      Love
                                                  Another day without you with me,
                                           is like a blade that cuts right through me.
                                                    I can wait, I can wait forever.
                                             
                                             When you call, my heart stops beating.
                                            When you're gone, it wont stop bleeding.
                                                 But I can wait, I can wait forever


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-01 @ 18:28:58
URL: http://elinaslife.blogspot.se
Postat av: Elina

Oj ni är som söta ihop. Vad roligt att du kom dig ut i piteå, det är ju så fint på challange! :)

2010-03-01 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0