Helgen

Det har varit en helt sjuk helg här hos oss,
trots att vi inte gjort något speciellt har vi ändå lyckats med massa saker:

1. Jag bakade bullar och allt strulade, margarin som klumpade sig, deg som kletade och mjöl som tog slut bland annat.
2. Jag och Memil skrattade så vi grät när Alice fick fnatt på min näsa som pep igår morse.
3. Jag och Memil höll på att bränna ner lägenheten, men istället brände vi bara hål i mina kläder.
4. Memil missade planet och var tvungen att stanna en dag extra.

Den sista punkten gjorde inte mig något, en extra dag med älsklingen är alltid välkommet. Får väl se om han börjar få taxi snart, då hans/våran bil inte alltid är att lita på.

Idag har jag: lagat crepés för första gången i mitt liv, skjutsat Memil till flygplatsen, pluggat i stora lass, sett Ghost Wisperer, pratat i telefon med Sofia. Blir väl att slöa framför tvn och göra tidig kväll, känner mig fortfarande trött och hängig.
Btw så bjuder jag på snuva till den som är intresserad, bara lämna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: nina

Det tackar jag för! Jag har nog tid idag, fram till ett... sen ska och handla, hämta en ny väska eftersom flygbolaget förstörde den förra, vi ska fara på K-rauta och hämta nå arbetsgrejer till gubben! ..käka middag och sen far han väl och jobbar igen kring fem så då har jag tid mellan fem, sex och nio igen :D vad sägs?

2010-03-17 @ 11:05:15
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0