Fredagsmys gånger 2

Idag var sista dagen på praktiken. Vi hade fredagsmys med barnen då vi visade upp filmen som vi gjort med dom och åt Piggelin. Mysigt och gott! Blir kul att komma tillbaka till samma skola på nästa praktik i maj och se hur barnen har utvecklats!

Förutom fredagsmys på skolan tänkte jag ha lite fredagsmys med Memil ikväll. Jag ska hämta han på flygplatsen, om allt går som det ska kommer vi att träffas strax före 19.00!

På tal om bananer så vaknade jag i natt av att Alice slickade mig i örat. Var inte glad på henne då jag såg att klockan var kring 02.00 och jag skulle upp tidigt för att fara på praktiken! 


                                        Knas-Alice
                                 Men hon är så jäkla söt, så man kan inte vara arg speciellt länge

Kommentarer
Postat av: malin

Haha tok-kisse ;)



Tack för senast, vi måste ses snart igen. Det får inte gå sådär långt mellan gångerna :)

2010-03-15 @ 17:16:57
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0