De små sakerna

Nu har jag snott datorn medans Memil är i duschen, äntligen har jag fått han att raka sig också, haha. Det är dom små sakerna här i livet! Han kom hem i torsdags, så saknad så saknad. Vi for och lämnade igen en hyrbil och sen handlade vi. Vi hjälptes åt att laga en riktigt god middag med kotletter och sourcream&onion klyftpotatis och kollade på tv. Måste erkänna att det känns helt sjukt att ha någon att luta sig mot och mysa med i soffan, är ju så van att det bara är jag och Alice som existerar i lägenheten. Att ha Memil hemma är absolut något jag kan vänja mig vid.. Tyvärr åker han redan imorgon, men är "bara" borta en vecka den här gången.

Vi ska snart dra på glasbanken och handla lite inför en myskväll, förhoppnignsvis får vi med oss lite trevligt sällskap och lite GH-spelande. Igår var svärmor här och drack kaffe och bullar, i förrgår var Elina här och käkade lunch och idag verkar vi få besök av Malin, Johan och deras lillfis Stina. Som många vet älskar jag att vara ensam, men jag måste erkänna att jag är ett stort fan av främmande och sällskap också. Verkar som att det här kommer bli en underbar helg.

Btw så tjuvstartade jag min helg i torsdags, skönt med långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0