Darrade som ett asplöv

Idag var dagen D. Idag var dagen då vi skulle hålla vårat tal. Jag tror att det är svårt för folk att förstå hur jobbigt det har varit, hur mycket jag har oroat och gruvat mig de senaste dagarna. Men jag klarade det! Var nervös och darrade som ett asplöv, men jag överlevde. Först nu har det faktiskt börjat sjunka in, det märker jag eftersom att huvudvärken blir mer och mer påtaglig. Äntligen börjar min kropp slappna av, jag kan nästan garantera att jag kommer sova gott inatt.

Efter talet for jag till Sofia och bytlånade böcker och sen vandrade jag hem. Efter en snabbis i lägenheten gick jag till bilen och skulle fara och handla. Vad ser jag? Böter! Bleh, nåja inte mycket man kan göra nu i efterhand. Efter att jag hade handlat kom jag hem, hungrig som en varg. Lagade majsschnitzel i friscobröd med orient, lök och tomat. Fantastiskt gott!

Just nu funderar jag på att lägga mig och mysa i soffan. Bara ta det lugnt ikväll. Imorrn är det hemstudier som gäller. Memil kommer hem imorrnkväll också! Det är alltid lika trevligt, förutom den här gången då det till och med är trevligare än vanligt eftersom att han har påsklov, vilket innebär att han inte åker på söndag utan stannar till söndagen därpå.

                                            


Kommentarer
Postat av: malin

Nja han sa iaf att bellan skulle komma, och att han skulle fråga emil :) Men va bra, jag måste ju ta hand om stina så är väl inte den bästa flyttarn ;)



Duktig du är som klarar sånt i skolan. Jag hade aldrig gjort det kram

2010-03-25 @ 21:01:24
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0