Tentan skriven för den här gången

Då var tentan skriven. Frågorna såg ut som de frågor vi fått att träna på, men dom hade bytt ut alla författare, böcker, titlar osv så det var ändå inte det man hade pluggat på.. Men men, fyllde i så gott jag kunde, var sist ut. Nu återstår bara att få resultatet.. Håller alla tummar och tår jag har på att jag klarat mig!

Efter tentan for jag en sväng förbi svärmor för att kika på lägenheten som hon flyttade in i igår, snacka om snabba ryck med att få upp grejer! Det är fart på svärmor, det är det ingen tvekan om! Vi for iväg på storheden och gjorde lite ärenden, bland annat var vi in på systemet och jag köpte lite rödvin, mums!

Känner att jag börjar bli riktigt trött.. har ett berg med disk att ta hand om innan jag får slappna av för dagen, men jag tänkte faktiskt se Project Runway innan jag börjar med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0