Man blir som man umgås?

Åh gud va trött jag är. Måste dock erkänna att jag inte är riktigt lika trött som igår, men det kanske bara är för att jag inte har hunnit stanna upp och känna efter? Cyklade hem efter jobbet, tog bilen och plockade upp Sofia efter vägen för att fara och handla, skjutsade hem henne och tittade på blommorna (mkt fint!), bar mina påsar pp i lägenheten, packade upp varor, värmde middag, har pratat med svärmor och nu ska jag äntligen hoppa in i duschen..

Igår var jag så utmattad när jag kom hem att jag somnade på soffan trots att jag hade lovat migsjälv att hålla mig vaken tills klockan godnatt.. Jag gör ett nytt försök ikväll! Jag är så glad att det bara verkar vara skit på tv, för då har jag absolut ingen anledning att vara vaken längre än till 21, haha!

                             
                                                     Man blir som man umgås..? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0