Kramförrådet

                        
                                                                         Mina hjärtan ♥

3 år och 6 månader firar jag och Memil idag. Det är perfekt eftersom att han kommer hem ikväll, om några korta timmar för att vara exakt. Jag längtar efter han hela vägen från tårna och ända ut i fingerspetsarna. Tänk att efter alla dessa år ger han mig fortfarande fjärilar i magen. Det är kärlek i min värld. I helgen ska vi bara mysa och rå om varandra, med andra ord ladda batterierna och tömma kramförrådet. Jag ska krama han gul och blå!

Jobbet går bra än så länge, inte så mycket att kommentera där. I övrigt hinner jag inte göra mycket alls på veckorna, utan just nu består mitt liv av att sova, äta, cykla och jobba. Självklart hinner jag med att mysa med Alice också, hon är så go när jag kommer hem. Det blir massa mys i soffan innan det är dags att sova.

Nu tänkte jag hoppa in i badet, ska lägga en hårinpackning och sedan ligga kvar i badet och läsa min bok medan den verkar! Måste tvätta bort jobb- och solarielukten, haha.
Tog en 15 minutare efter jobbet innan jag cyklade hem och nu måste jag ju lukta gott innan älsklingen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0