DONE!

Sommarlov! Äntligen! I'm DONE! Har skickat in sista uppsatsen för den här terminen, så nu har jag sommarlov 3 hela dagar innan jag börjar sommarjobba. Får se till att ha ett intensivt sommarlov helt enkelt, haha. Ska bli skönt att börja jobba på ett sätt, för när man väl är färdig och har jobbat sina dagar kan man släppa jobbet. Å andra sidan längtar jag inte till att stiga upp på morgonen, är verkligen ingen morgonmänniska. Kommer dock att cykla till jobbet, vilket förhoppningsvis kommer ge mig bättre kondis och kanske göra mig något kilo lättare, vem gillar inte det?!

Ikväll ska jag diska det lilla som har blivit sen igår, ta en lång dusch och vänta på att älsklingen ska kliva in genom dörren som han klev ut genom för två veckor sedan. Han borde komma kring midnatt, ojojoj va jag längtar! Helgen är fullspäckad med planer, alltifrån middag hos mamma, kanske ett bio besök, födelsedagsfirande i Piteå, eventuellt en grillning i Bredåker och massa mys och kramar!

                                  
                                                                   Lovley ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0