Cykeltur

Har precis kommit hem från en cykeltur på 1,5 mil. Det känns i benen, men det är en skön känsla! Solen skiner och det är verkligen härligt ute, men nu är det sista rycket inför tentan imorrn. Blir att "stressplugga" resten av dagen, ska testa migsjälv idag för att se vad jag kan/inte kan då jag inte hann göra det igår för att jag och Sofia valde att cykla in till stan för att sola istället. Haha, det gäller att prioritera va? Fast å andra sidan hade jag pluggat x antal timmar under dagen så det var en välförtjänt paus!

Btw så har jag varit förbi LuleBo och fått nyckeln till vår parkeringsstolpe, riktigt skönt att slippa gå ut och parkera om bilen varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0