Böcker


                                   Note to self: Pollen + förkylning = ingen bra kombination.


Längtar hem, ska byta ut middagen mot en rostad och varm oboy och sen lägga mig i ett hett bad med min bok. Nu när skolan har slutat har jag återfunnit kärleken till att läsa böcker. Efter många om och men har jag äntligen läst ut "Marley och Jag", snart har jag läst ut "Alla var där". Jag funderar redan på vilken bok som ska bli mitt nästa offer? Jag har några böcker i bokhyllan som jag fortfarande inte läst, antagligen blir det någon av dom om inte någon av mina läsare har förslag på någon bra bok?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh Marly och jag är underbar! Såg filmen häromkvällen på canal+. Mysig men inte lika fin som boken. :)



Har du hunnit läsa S. Kinsellas övriga böcker, alltså inte shopoholic utan de andra? Mina hemligheter, inte smilat så mycket någongång när jag läst en bok. Sen finns det karriär och köksbesvär av samma. Underbara!

2010-06-29 @ 20:12:30
URL: http://sandkornochsotvatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0