Mardrömmar..?

Mardrömmar är riktigt jobbiga. Jag har haft minst en riktigt otäck två nätter i rad nu. Den första och absolut värsta mardrömmen jag har haft hittills i veckan var att jag var vikarie på någon skola och var ute med barnen när jag märker att det är två män som börjar kännas hotfulla mot barnen, så jag skyndar mig att samla ihop dom och få in dom i byggnaden. Plötsligt kommer jag på att Alice är kvar där ute! Med männen! (Fråga mig inte varför jag hade med henne på jobbet, för det har jag absolut ingen aning om..)

Hursomhelst så lämnar jag barnen ensamma (ja, jag vet att man inte får göra så egentligen) och far och letar Alice. Efter vad som känns som en evighet bestämmer jag mig för att gå in i byggnaden och se till barnen och vad ser jag då? Jo, min älskade Alice ligger framför ingången och piper, att hon har jätte ont hörs på hennes skrik som är så hjärtskärande att jag ryser i hela kroppen. Vad tror ni jag ser? Dessa två män har huggit tassarna av henne och tassarna ligger runt omkring hennes kropp. Sen vaknade jag.

Drömmen kändes så verklig när jag vaknade att jag var tvungen att leta rätt på Alice (som så klart låg på kudden bredvid och sov så gott) och krama om henne. Huvvaligen! Vars får man allt ifrån..?

                                
                               Jag försöker vara kärleksfull, men Alice kör fjortisstilen:
                                   "Talk to the... paw, cause the face ain't listening"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jadu, sånt är jävligt läskigt!

Mardrömmar är för övrigt det enda graviditetstecknet jag har haft hittills.. :)

2010-07-07 @ 22:08:01
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0