Jag är inte dum inte!

Memil är och fiskar ikväll. Vi skulle hjälpas åt att städa innan han for, men då fick han en tid på röntgen så han var tvungen att åka innan vi hann börja städa, eftersom att han skulle och fiska direkt efteråt. Men jag är inte dum inte, jag har plockat ihop, diskat det lilla som var osv MEN jag har lämnat två uppgifter åt Memil: dammsugning och skurning, HAH!

En kompis till mig och Memil var på IKEA och vi hade gjort en beställning med honom på en hylla vi glömde köpa när vi själva var där för ett tag sen, men det visade sig att den hyllan inte fanns i rätt färg så han köpte en likadan till sig själv, men i en annan färg. Fan tänkte jag, nu får vi säkert vänta flera månader till.. men tur i oturen så hade han köpt den färg som vi ville ha! Så vi köpte av han hyllan då han själv inte ville ha den och nu har vi äntligen fått upp hyllan plus min spegel ovanför. Nu är uppehallen helt färdig. Äntligen!

                                             
                                            Första bilden är mot kök/vardagsrum
                                            Andra bilden mot toaletten/"blårummet" (läs: kontoret).

Kommentarer
Postat av: Ida

Ålder är absolut bara en siffra ;)



FAN vad snyggt ni har fått det hemma hos er!

2010-07-29 @ 23:44:28
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-07-30 @ 10:46:27
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0