Insekter

Hard work work~
Någon som kommer ihåg den låten? Det känns som att den låten passar in på mig idag. Idag är första dagen ute i "verkligheten". Inte alltför länge kvar av denna dag nu. Slutar 18.45 och jag längtar hem efter en sval dusch (ja ni läste rätt, en sval dusch för en gångs skull) och sen lägga sig under täcke med ett glas Ramlösa och Alice i famnen. Hoppas det inte har dykt upp nya insekter i lägenheten bara. Innan jag for imorse hann jag döda en spindel och en myra.. ska det aldrig ta slut?

Imorrn är det fredag, fy fan a härligt. Då kommer Memil hem också. Nice. Lördag är det brännboll som gäller, ska vara hejarklack precis som tidigare år. Hoppas på bra väder så jag kan sola lite samtidigt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag har ju det, ett litet syskon bakas för fullt just nu :)

I slutet av december är den beräknad till men jag gissar på den 3 eller 5 januari blir den stora dagen :)

2010-07-08 @ 18:33:15
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0