Det är inte bra, jag vet..

                                                 
                                                     Fick bandage istället för plåser?

Förra veckan var jag på vårdcentralen och tog blodprov, på fredagen ringde läkaren och nu har jag brist på B12 och folsyra igen. Dessutom hade jag feber, huvudvärk och höger halsmandel är svullen igen. Allt jag gör är att vila, sova och vila lite till.. Nu börjar jag bli riktigt less på att vara sjuk. Inatt har jag sovit nästan 12 timmar. Vaknade av en herrejösses åskknall, Memil också. Han flög ur sängen och sprang för att dra ut datorn, haha, ögonstenen? Älsklingen är och köper fiskegrejer, jag valde att stanna hemma för jag är så jäkla trött.. Magen börjat göra ordentligt ont efter varje måltid också, vilket så klart resulterar i att jag äter en så liten portion som möjligt eller skippar vissa måltider helt och hållet bara för att slippa magsmärtan. Det är inte bra, jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0