Boden Alive

                                  
                                                         Memil och svärmor

I fredags var jag och Memil hos svärmor. Vi drack några kalla och hon blandade en sommardrink och Irish~, sååå jäkla gott! Vi hade trevligt, lyssnade på musik och satt ute på hennes uteplats för mys och surr. Blev lite senare än beräknat, som alltid haha, men vi klev ändå upp 8 på lördag för att dra till Boden och "Boden Alive". 


                      

Första bilden är laguppställningen, med teamleader längst fram!
Andra bilden är starten i andra loppet.
Tredje bilden pratar väl för sig själv, jag tror inte jag behöver beskriva den, haha. 

Memil och grabbarna var med i Boden Alive's paddeltävling på dagen, sen blev det visst utgång i ett av öltälten. Kvällen var extremt seg-startad, men den blev bara bättre och bättre allteftersom timmarna gick! Tack alla som var med och medverkade till en rolig kväll, hoppas ni hade minst lika roligt som jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0