Tenta

Hade min första tenta idag, tidigare har vi ju bara haft redovisningar/seminarie/hemtentor, men idag var det den första riktiga campus tentan. Har verkligen pluggat som en tok, eller.. jag har pluggat som en tok efter min bedömning av vad mycket är.. Imorse på tentan verkar det som att jag trots allt har lyckats blanda ihop vissa av dessa förbannade filosofer, glömt några uttryck och lite annat.. Det luktar omtenta..? Får ju hoppas att det bara är på nån del och att jag slipper omtenta på ALLT.. Den eviga väntan ger mig magsår..

Jag är ensam hemma nu i några timmar, skönt men tråkigt. Ska hämta en bok hos Elina ikväll, hon glömde den imorse när jag hämtade henne. Virrpanna, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0