Ska jag..?

Jag har så grymt tråkigt. Steg upp när klockan ringde 10.00. Väckte Memil första gången 11.30, andra gången 12.00, men han har fortfarande inte stigit upp.. Har varit inne på facebook x antal gånger, läst bloggar, käkat frukost osv osv..

Memil borde få en stor medalj, han fick mig att se slutet på Star Wars filmen som gick på tv igår. Verkligen inte min typ av film, men vad gör man inte för den man älskar? Vi såg dock inte hela slutet, utan vi bytte kanal och såg Spider-Man istället innan vi gick och la oss. Idag ska vi handla, laga middag och se Spider-Man 2.

Funderar på att klampa in i sovrummet, leva om som en elefant och skriva ut lite skolarbeten så jag kan komma igång med pluggandet. Hmm, ska jag vara så elak? Hihi~

                                       Vi i bussen på nyår
                                                           Vi i bussen på nyår ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ni var så himla fina! Jag kommer att leva på detta nyår länge! =)

2010-01-04 @ 00:22:44
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0