Sammanfattning på 13 A4 sidor

Det blev visst Bränna igår. Johan kom över och vi satt alla tre och spelade Guitar Hero Metallica. Äntligen gick jag från easy till medium, kanske var det alkoholen som hjälpte till på traven? Har inte hunnit testa spela idag då dagen har varit fullbokad. Hade telefonmöte med Sofia imorse 10.30. Sen fortsatte pluggandet. Börjar bli lite små less på alla filosofer som tillexempel Vygoskij, Piaget, Freud, Erikson, special pedagogik och utvecklingspsykologi. Egentligen tycker jag det är hur intressant som helst, men efter att ha gjort en sammanfattning på 13 dataskriva A4 sidor är jag liiiite lätt less! Tenta på måndag och jag är redan nervös..

Efter lite pluggandet ringde Emelie och vi drog på Dollar och ICA och sen hem till henne en snabbis innan hon skjutsade hem mig igen. För en del av de pengar jag fick av morfar i julklapp fyndande jag tre jätte fina ljung-lila, glittrande blommor och två enorma ljung-lila, glittrande löv och en dammvippa. Kommer bli ursnyggt i nya lägenheten, sovrum eller vardagsrum är den stora frågan om vart jag ska sätta dem bara.

Jag och Memil har käkat middag för ett tag sen, sen har älsklingen dessutom diskat ♥ Jag tänkte hoppa in i duschen nu, läsa igenom min sammanfattning och plocka ut nyckelord och därefter lägga ner pluggandet för idag. Imorrn är det resurstid på LTU angående grupparbetet och sedan lunch hos svärmor.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho, du har uppdaterat! :D Duktig tjej ;]

2010-01-06 @ 21:12:26
URL: http://mumlaan.wordpress.com
Postat av: Agnes

Åååh, tack raring för din fina kommentar om min klänning, I just love it! Min klänning är supersnygg! Och ni var supersnygga på nyår ni med! =)



Vi får styra upp något kul sen igen när det blir varmare! =)



Var är nya lägenheten förresten? =)



Kraaam!

2010-01-07 @ 02:44:50
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0