Pinsamt

Imorgon är det fredag, äntligen. Har inte den här veckan bara rusat förbi!? Vad har jag gjort? Jag har sett massa avsnitt av Design: Simon & Thomas, läst massa litteratur angående barns skriv-, läs- och talutveckling, tjorvat med VFU-plats, handlat mat, lagat mat, diskat, lyssnat på musik, pluggat och myst med Alice, men största delen av veckan har jag ändå spenderat i studieböckernas värld. Ni ska se vilken lista på böcker vi har i den här kursen!  

Några pinsamma saker som jag har gjort i veckan är att jag skulle vända på mig mitt i natten när det lät BONK!! Vad hände? Jo, jag donkade huvudet rätt i elementet vilket resulterade i världens bula. Inte speciellt lyckat.. En annan sak jag gjorde var att jag for och tankade bilen innan jag skulle till LTU, för in bank-kortet, slår min kod, väljer pump och tankar, drar kortet för att få kvittot, sätter mig i bilen och börjar köra när jag har en liten duns. Tvärbromsar och kommer på att jag glömt att sätta tillbaka tanklocket.. Smidigt.. Detta är bara några av de pinsamma grejerna jag har lyckats med i veckan, men men skit samma!

Jag är så glad för imorgon är det faktiskt fredag och jag vet någon som fyller år då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0