Motivationen har tagit semester

Helgen har varit helt underbart skön. Lugn och ro, god mat och älsklingen hemma. Att få en "avslappningshelg" var precis vad jag behövde. Trots att min förkylning har blivit bättre så har den på något sätt också blivit sämre.. hostar så mycket om nätterna att jag knappt får sova nå. Testade hostmedicin inatt, men jag vet inte om jag kan påstå att den hjälpte speciellt mycket. När jag vaknade hade jag mer ont i halsen än vad jag haft under hela veckan, tog en glass till frukost, väntade några timmar och sen var halsontet helt borta. Jag förstår inte hur man nästintill bara kan ha ont i halsen på morgon och kväll, för att sen knappt känna av det under dagen?

Har nyss suttit och stortjutit framför "I taket lyser stjärnorna".. Det kanske inte är världens bästa film, men vissa scener träffade mig verkligen i hjärtat. Klart en film som är värd att se.

Ska försöka sätta mig och plugga en stund, egentligen har jag ingen lust alls idag.. Motivationen har nog tagit semester?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0