Memils födelsedag

                                          Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
                                      Nej det är ingen vanlig dag för det är Memils födelsedag!
                                                        Hurra hurra hurra!!
*Sjunger*

                                                   :* 

Stort grattis till min älskling som fyller år idag. Hans plan är inställt/försenat så han kommer hem sent inatt och min lilla överraskningsplan sprack lite i sömmarna.. men jag har försökt fixa det på bästa sätt iallafall. Vad de är kan jag inte skriva här, så istället får ni se det en annan dag. Ska se om jag lyckas och hinner fota innan det är för sent. Jag har varit en snäll flickvän idag, har varit på systemet åt älsklingen så förhoppningsvis slipper han fara själv imorrn + att jag köpt en födelsedagspresent som jag inte riktigt tror att han räknar med. Oj va jag längtar tills han kommer hem så jag får ta en sån där go puss


Kommentarer
Postat av: Anneli

hej.

jo det är bara fint med mig :) hur är det med emma då??

2010-01-26 @ 15:17:22
URL: http://annelisofi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0